תחנת העבודה הבאה של ימאהה ה Genos2 כבר כאן! עם עשרות שדרוגים וחידושים!


24500 26000-5.77%


קרא עוד


תוספות של ה GENOS 2 על ה GENOS 1

ובכן, היא סוף סוף יצאה, המקלדת שכולנו חיכינו לה, ואני חייב לומר שהיא מלאה בשיפורים ותכונות חדשות, מוכנה שתוכלו ליהנות ולחשוף את התכונות, הסגנונות, הצלילים והמולטי-פדים החדשים שלה. למרבה המזל, אם שיחקתם בסדרת Tyros, S, סדרת SX או Genos המקורית, Genos 2 החדש ייראה לכם מוכר מאוד. 

יש לו פאשיה דומה מאוד, עם פריסות כמעט זהות לאלה של ימאהה הקודמות - משמאל לימין - אינטרוסים, וריאציות סגנון, הפסקות, סיומות בדיוק כמו שהתרגלנו, אחר כך רישומים ואז הגדרות בנגיעה אחת. אבל הבקשות החשובות של השחקנים נלקחו על הלוח ושינויים עדינים בפאשיה נעשו כדי לשפר את חוויית המשחק שלך.

מסכים זוויתיים חדשים

אני אתחיל עם המסך הראשי, זה חדש 9 אינץ 'HD, צבע מלא, בהיר, מסך מגע. מאז השקת הג'נוס המקורי הייתה מחלוקת רבה מדוע זווית המסך לא נעשתה מתכווננת כמו דגמים קודמים, אך לאחר מחקר רב, ימאהה שינתה את זווית המסך בחמש מעלות נוספות, וכעת יש לה גם ציפוי אנטי רפלקטיבי. אני באמת חושב שזה עושה את כל ההבדל - בדקנו את זה בסטודיו שלנו, יש לנו זרקורים בכל מקום ולא היו לנו בעיות עם זה.

תפריט המשנה הארוך והדק משמאל עוצב גם הוא מחדש עם זווית רבה יותר, ותוכלו אפילו להפוך את הצבעים לשחור על לבן אם תרצו, (אפשרות נהדרת אם אתם משחקים עם תאורה מוגבלת) כך שכל הרמות יהיו ברורות יותר, והתאמת הבהירות זמינה כעת עבור כל הכפתורים הצבעוניים של הפאנל,  המסך הראשי, ואת מסך המשנה, זהו שיפור גדול כפי שיש לך עכשיו שליטה מלאה. 

הארת מחווני בקרת מחוון

כל המחוונים הארוכים בצד שמאל כוללים כעת נורות חיווי LED כתומות ברורות, כך שתמיד תוכל לראות למה כל אחד מוגדר ולא יהיה צורך לנחש היכן נמצאות הרמות כשאתה עובר להגדרה חדשה. לאלה יש גם מתקן "מלכוד" חדש עכשיו. לכן, כאשר הייתם הולכים לשנות עוצמת קול בג'נוס המקורי, ברגע שאתם נוגעים בסליידר- הוא היה קופץ למקום שבו המחוון מוגדר ולפעמים הייתם מקבלים את הקפיצה הלא רצויה בווליום, או שהצליל היה נעלם לחלוטין. עכשיו, עם מתקן "לתפוס" החדש זה לא יקרה עד שתזיזו את המחוון להגדרה הנוכחית שלו - ואז הוא יעסוק - הרבה יותר חלק מבעבר. 

אורות הפוכים עבור מוטות משיכה

ימאהה גם ביצעה שיפורים במוטות הגרירה, כל האורות הולכים לכיוונים הפוכים, כך שבמקום לעלות למעלה, הם יורדים מאחור, ממש כמו לשלוף את מוטות המגירה. כך שגם על הבמה בחושך, תוכל לראות בבירור את הגדרות מוט הגרירה שלך.

להאיר ידיות

גם ידיות הטוויסטר שונות, אין להן התחלה או עצירה - כך שכאשר מסובבים אחד בכיוון השעון למשל, הוא לא נעצר במיקום מקסימלי, הוא פשוט ממשיך להסתובב. ונורות הלד לכל אורך הדרך מבהירות לך הרבה יותר לדעת היכן הוא מוגדר, והן אפילו מרגישות שונות, חריצים לאורך כל הדרך - הרבה יותר נחמד לכוונן.

9 לחצני תאורה הניתנים להקצאה

כעת ישנם 9 כפתורים הניתנים להקצאה, 6 באמצע כמו שאנחנו רגילים, ועוד 3 בצד שמאל, כאשר בג'נוס המקורי היה לנו רק אחד שסומן בעבר (רמקול סיבובי) כעת כולם נדלקים כך שתוכלו לראות מתי בחרתם בהם, ואם אתם לא משתמשים בהם, כדאי – כמו שימאהה החליפו דגמים מימי טיירוס הישנים,  לחצנים מסוימים נעלמו, אך הלחצנים הניתנים להקצאה מאפשרים לך להחזיר את המועדפים שלך ולהפוך אותם לנגישים שוב, כך שזוהי דרך נהדרת לגשת לדפים המועדפים עליך בלחיצת כפתור. 

קולות

כעת יש לך מעל 1900 קולות, כך שיש הרבה מה לבחור - אלה כוללים פסנתרים חדשים, אפקטים מיוחדים וערכות תופים נוספות. 

איכות הצליל ב-Genos 2 פשוט מדהימה. רוב הצלילים משתמשים בסמפלים חדשים לגמרי, והכל עובר עכשיו את מה שאנחנו מכנים REVelation reverb, מעבד קול פורץ דרך שפותח על ידי אחת מחברות הבת של ימאהה, "שטיינברג". מעבד זה גורם לצלילים להתעורר לחיים באמת, ומעניק להם מרקם.

פסנתרים חדשים

רבים מקולות הפסנתר של Genos 2 נדגמו לאחרונה, והוקלטו באורכם כפול, כך שזה אומר הרבה יותר זמן עד שאתה מקבל את הלולאה והצליל הרבה יותר עשיר.
 הם דוגמים את כל 88 המקשים עבור כל דגם, באמצעות מכונה מיוחדת שמנגנת כל תו במהירויות שונות, זה מבטיח שכאשר אתה משחק בעוצמות שונות, זה עדיין נשמע אותנטי. 

ימאהה CFX גרנד סומפל לאחרונה, הפסנתרים הזקופים הפופולריים של ימאה, ה-U1 וה-U3 כלולים כעת, ופסנתר "מורגש" חדש ומקסים בעל צליל רך, המציע צליל עכשווי למדי אידיאלי למוזיקת צ'ילאאוט ולפסקול סרטים.
 ימאהה כללו גם פסנתר כנף גרמני ידוע משנות ה-80, שנשמע מעט מחוספס בקצוות, עם יוניסון בכוונה קצת לא מכוונים - מה שמוסיף לקסם ולאותנטיות שלו שהם כינו Character Grand, אידיאלי למשהו כמו קולדפליי או לטראד ג'אז. ויש אולפן חדש גדול, עם ביס מקסים, ובמה חדשה נהדרת זקופה. 

דור הסאונד של שנות ה-80 חזר

אז במקום להשתמש רק בשיטות חדשות של הפקת צלילים מציאותיים על ידי דגימת כלים - (הקלטה יעילה שלהם - וכאשר אנו מנגנים על המקלדת, אנו למעשה מנגנים הקלטה של כלי אמיתי), ימאהה החזירו חלק מהשיטות המקוריות ליצירת צלילים על ידי הכללת מחוללי הקול שהפיקו צלילים במקלדות שלהם כמו ימאהה DX7 המפורסם שלהם משנות השמונים. קולות שה-DX7 הפיק שימשו אמנים רבים והפכו לידועים כל כך, כך שכעת Genos 2 כולל אותם בצורתם המקורית, במקום לדגום אותם. 

אז אנחנו מקבלים כלול מחולל קול FM (אפנון תדר) שהוא לחלוטין סינתזה קולות מאפס ומחולל קול AWM (זיכרון גל מתקדם) אשר דוגם את צורת הגל של צליל, ולאחר מכן נותן לך את ההזדמנות לעצב אותו. לכן זה נשמע כל כך טוב - ואז כל הצלילים עוברים גם את הדהוד REVelation - ימים מאושרים!

סגנונות

יש 800 סגנונות עצומים ב-Genos 2, כולם עם 4 הווריאציות שלהם - וכולם עם 4 הצעות סאונד OTS (One Touch Settings) - כך שזה נותן לנו 3200 סגנונות חדשים ו-3200 הגדרות One Touch. 

אלה כוללים 215 סגנונות חדשים לגמרי, ואז הם הוסיפו את כל הסגנונות הנוספים מה-SX900 ("בייבי ג'נוס") שיצאו לאחר השקת הג'נוס המקורי, ואז ימאהה הוסיפו עוד 80 סגנונות שהם מסדרת CVP900 החדשה פסנתרים דיגיטליים.
 וכמעט כל הסגנונות האחרים שעדיין כלולים הושמעו מחדש עם תוספת של REVelation reverb, כך שיש לך המון מה להכיר. 

מבחינתי, הסגנונות הם הלב של הכלי כי אתה נוטה ליהנות ביותר להשתמש בהם והם יכולים לתת לך השראה לשירים ובטח במקרה של Genos 2, להעלות חיוך ענק על הפנים שלך! 

וצוות העיצוב של מרטין האריס בימאהה נסע בדקדקנות קילומטרים כדי להבטיח שהקולות והסגנונות שלהם אותנטיים, ערכת האמביינט פופ בת ארבעת הערוצים הוקלטה בחדר העץ באולפני Real World המפורסמים של פיטר גבריאלס ליד באת', בגלל ההשתקפויות הנהדרות שלה. 

כלי ההקשה הקולנועיים הוקלטו באולפן הקונצרטים באבלסבורג בברלין, ששימש גם את הנס זימר, ונודע כאחד מאולפני ההקלטות התזמורתיים הגדולים בעולם ונהדר בזכות השתקפויות צלילי הסביבה שלו. ימאהה גם הזמינו את התזמורת שלהם, לדגימות של רבים מכלי התזמורת בג'נוס 2.

בקר תופי אווירה חדש

קטע התופים עבר שיפוץ גדול ותופי Revo בג'נוס המקורי הוחלפו בתופי אמביינט. תופים חדשים אלה מציעים כעת שיפור מרשים וניתן לתפעל אותם על ידי ידית חדשה במסך תת-התפריט.

Ambient Drums מחליף כעת את תופי REVO מהג'נוס המקוריים בהם כל הערכות הוקלטו לארבעה ערוצים ועובדו לאיכות גבוהה יותר באמצעות מיקרופונים רבים, חלק מהמיקרופונים הללו מוקמו קרוב לתופים ופשוט לוכדים צליל ישיר ויבש. מיקרופונים אחרים מרוחקים יותר ולוכדים את צליל הסביבה בחדר המשתקף מהקירות. 

בפעם הראשונה בתחנת עבודה של מעבד המשתמש בסביבה יש לך את החופש לבחור צליל ישיר יבש, צליל אווירה "רטוב" יותר בחדר או כל מה שביניהם. והם לא סתם זייפו את זה עם הדהוד. אווירת החדר בפועל הוקלטה עם התופים.

בקר Dymanics בסגנון חדש

זה נותן לך את ההזדמנות להוסיף ולהסיר מרקם בכל אחת מהווריאציות בסגנון A, B C ו- D תוך כדי נגינה, זה לא רק משנה את עוצמת הקול של חלקי הסגנון אלא גם את המהירות ולכן את הדינמיקה של התופים וכלי ההקשה זה עובד גם על הפתיחים והסיומות
 זוהי תחנת העבודה הראשונה של המעבד שמציעה בקר חי ייחודי ונותנת לך את החופש להתאים את האנרגיה ודינמיקה של כל סגנון, כולל סגנונות המשתמש שלך.

אז, זה יעבוד על כל 800 הסגנונות המובנים ואפילו סגנונות המשתמש שלך וזה אומר שאתה יכול לגרום ללהקה שלך להירגע קצת, לנגן בית, ואז לגרום להם לתת את זה יותר טוב לפזמון שני, וזה באמת מביא את התופים לחיים - וזה רק מוסיף לכיף!

הדהוד התגלות

Revelation Reverb עבור סגנונות וקולות על Genos 2 הוא חדש לגמרי ופותח על ידי שטיינברג. הוא מציע תמונת סטריאו טובה יותר ונותן רזולוציה הרבה יותר גבוהה, ובעצם גורם לצליל שלך להיות רטוב או יבש, זה מוסיף למציאות ונותן לקולות בהירות, אווירה ואפקטים מיוחדים. ואם אתה משתמש בהגדרות נגיעה אחת, הסגנון יחליט איזה הדהוד תקבל.

רשימות שירים חדשות

מקלדת זו מלאה בסגנונות והגדרות של אמנים מוכרים, המתאימים לשירים מוכרים ספציפיים, אנו נטען מקבץ של רשימות שירים לג'נוס החדש שלך, הכל ממוין לתיקיות מעשרות שנים ובז'אנרים שונים. למבוא 2 ו-3 יהיו התחלות נהדרות והסיומות יהיו מזנבות בשירים פופולריים ידועים.

אקורד לופר

גם פיצ'ר לופר האקורדים שופר וכעת הוא נגיש משני כפתורי פאנל חדשים המאפשרים לבחור בו הרבה יותר בקלות - וימאהה אפילו העמיסה כמה רצפי אקורדים פופולריים ממש טובים שתוכלו לנגן איתם במקשים שונים. 

שקע HDMI חדש

יש שקע חדש מאחור, זה HDMI, כך שהחיבור למסך או לטלוויזיה שלך אמור להיות עכשיו הרבה יותר קל.

אפליקציית Rec'n-Share חדשה של ימאהה

לאלו מאיתנו שאוהבים להקליט ולשתף את ההופעות שלנו, זוהי אפליקציית ימאהה חינמית חדשה ונהדרת לטלפון או לטאבלט שלכם שתסייע לכם להקליט ולפרסם את הרסיטלים שלכם ברשתות החברתיות. אתה יכול פשוט לחבר את המקלדת למכשיר שלך באמצעות כבל USB, ולשלוח שמע דיגיטלי לאפליקציית ימאהה שלך בזמן שאתה מקליט וידאו של עצמך באמצעות המצלמה המובנית של הטלפון הנייד או הטאבלט שלך. השיתוף נעשה קל יותר

2 חבילות הרחבה ספציפיות בחינם

כאשר תרשום את Genos 2 החדש שלך בימאהה לקבלת האחריות, תקבל 2 חבילות הרחבות חדשות

  • DX7 עם המון קביעות מוגדרות מראש מהסינטיסייזר של שנות ה-80
  • חבילת הרחבה של Genos עם סגנונות, קולות ולוחות מרובים מקוריים של Genos שלא נכללו ב-Genos 2 אך ייתכן שהשחקנים עדיין ירצו לגשת אליהם)
  • מנהל הרחבה חדש עדיין לא פורסם, אך יהיה זמין בקרוב

אז, מקלדת זו כוללת רבות מהתכונות הנהדרות של Genos המקורי, אבל כל כך הרבה שיפורים והרבה צלילים וסגנונות נוספים

אבל זכרו, "אם זה לא שבור - אל תתקן את זה" - ורבים מהתכונות מהג'נוס המקורי כבר היו מבריקים, אז ימאהה שמרו עליהם.

הנה כמה עובדות מפתח עבור Genos 2

  • פשוטו כמשמעו מאות סגנונות חדשים נוספים, כולם בנגיעה אחת הגדרות ווריאציות
  • צלילים חדשים לגמרי עם Revelation Reverb כדי לשפר את כל הקולות והצלילים בתוך סגנונות
  • משתמש באותם כבלים
  • משתמש באותן תושבות רמקולים
  • רק גרסת 76 הערות זמינה
  • אותה מערכת הפעלה
  • כולל את המסך החדש עם הטיה נוספת של 5%
  • שימוש באותו מעמד L7
  • משתמש באותה מנוחה מוזיקלית
  • אותו משקל
  • אותם ממדים
  • משתמש בתיק עבודה באותו גודל
  • פריסה מוכרת


עבור חובבי המוזיקה והמבצעים הסולנים, אנו מציגים את Genos2 החדש: משנה את כללי המשחק בתחנות העבודה של Arranger. Genos2, המשלב את הצלילים האגדיים שלנו יחד עם הטכנולוגיה החדשנית ביותר, הוא פסגת קו הדגל שלנו, ומעניק לכם תוכן קול וסגנון באיכות הגבוהה ביותר עם שליטה חסרת תקדים בזמן אמת. עבור אלה שרוצים להיות להקת הקאברים האולטימטיבית, או אלה שרוצים אפשרויות בלתי מוגבלות בהלחנה ועיבוד של מוזיקה מקורית, Genos2 מביא מימד מוזיקלי חדש לחלוטין לנגינה. 

כל ההשראה שאי פעם תזדקק לה. ועוד קצת.

Genos2 מעניק לכם עומק ורוחב צלילים שאין שני להם, בהשראת השירים שאתם אוהבים לנגן ולבצע. תהיה לך גישה לספריה של קולות וסגנונות, המאפשרת לך להתאים אישית את הצליל שלך כראות עיניך. אתה יכול גם לחקור כמות עצומה להפליא של ז'אנרים מוזיקליים בספרייה הרחבה המציעה דרכים אינסופיות ליצירתיות שלך. בנוסף, דגימת המכשירים והאינטגרציה האנכית שלנו מבטיחים עקביות ואיכות מעולים. בין אם אתה יוצר יצירות מופת מקוריות, או מכסה יצירות אהובות על הקהל, תמיד תיצור מוזיקה בדרך האותנטית ביותר האפשרית.

שלוט בעליונות על הצליל שלך

Genos2 הוא לא רק כלי רב עוצמה; זוהי תחנת פיקוד, מה שהופך אותך לסמכות העליונה על כל ההיבטים של המוזיקה שלך. Style Dynamics מאפשרת לך לשלוט בכל ניואנס של ליווי, מהלחישה הרכה ביותר של להקת ליווי ועד לקרשנדו השואג שלה. הקסם של תופי האווירה האמיתיים של Genos2 מעורר את סגנונות לחיים כפי שלא היו מעולם עם התחושה והאווירה של תופים חיים במגוון סביבות. לדוגמה, אתה יכול לעבור מהעוצמה הגולמית של פעימת תוף ישירה לחדר מערה ומהדהד ברגע. ומצב אקורדים AI מנחה באופן אינטואיטיבי את המלווים שלך בהתבסס על מה שאתה מנגן. אתה תישמע כאילו להקה שלמה עוקבת אחרי כל תו שלך - למרות שזה רק אתה על הבמה.

Genos2. המקום שבו כוכבים נולדים.

שדרגו את השירה שלכם והגבירו את קולכם עם קלט מיקרופון ברמה מקצועית עם אפקטים באיכות אולפן, שתוכננו לעדן ולהגביר את קולכם תוך הפיכת כל תו למהדהד בבהירות צלולה. וברגעים שבהם לא מדובר רק בנגינה, אלא גם בהשמעת המנגינות האהובות עליכם, Karaoke Lyrics On-Screen מבטיח שלעולם לא תחמיץ אף פעימה - או מילים. אמצו את המבצע הפנימי שלכם – ותנו ל-Genos 2 להיות להקת הליווי הטובה ביותר שאי פעם התקדמתם מולה.

דגם זה עדיין לא הגיע לישראל באופן רשמי ולכן ניתן להזמין את האורגן אצלנו ואנו נספק לכם אותו בחודש הקרוב
כן. יש על האורגן אחריות של שנה על ידי היצרן ניתן להרחיב את האחריות באתר החברה
 24500 במקום 26000
 220
 99 במקום 120
 380
 140 במקום 170