ימאהה ג'נוס כחדש ממש משימוש אולפני קצר במחיר מיוחד! סט רמקולים מקוריים בתוספת 1500 ש"ח סט מקצבים מקצועי "אוקטבה מיוזיק" בתוספת 2900 ש"ח ברוכים הבאים לעולם החדש של תחנות עבודה דיגיטליות. Genos היא אמת המידה החדשה בתחום הסאונד, העיצוב וחוויית המשתמש של תחנות עבודה דיגיטליות. בין אם אתם נמצאים באולפן הקלטות או על הבמה, Genos תעורר השראה ותעצים את היצירה והביצועים המוזיקליים שלכם.


14999 

גודל: *
  • כולל מערכת רמקולים
  • ללא מערכת רמקולים


קרא עוד


ה-Genos הינה ספינת הדגל החדשה בתחום תחנות העבודה/הפקה/עיבוד, עם איכות דגימות חסרת תקדים, סגנונות מוזיקליים במגוון עצום וחדשני, וחיבוריות ברמה מקצועית.

Genos קובעת רמה חדשה של יכולות הלחנה, עיבוד וביצועי-במה, וזאת עם צג מגע "9 צבעוני וחד, כפתורים ופיידרים ניתנים ליישום עצמי הכוללים חיווי פרמטרי OLED משלהם בזמן-אמת, ומקלדת 76 קלידים נעימים למגע עם יכולות זיהוי לחיצה מתקדמות והתנעת אפקטים.

פסנתרי הפרימיום של ימאה כבר בפנים! ה- CFX וה-C7  - פסנתרי הגראנד עתירי הריאליזם אשר הוקלטו באולפני יוקרה, כלולים בתחנת העבודה החדשנית, עמם קיימים גם התופים Revo! עתירי דגימות רבודות-דינמיות לצליל ריאליסטי של תופים (מתוך מקלדת) שעוד לא נשמע כמותו.
טכנולוגית AEM הטמונה כאן יוצרת סימולציה של איפיוני הכלים המוזיקליים, כך שבזמן נגינה נשמעות הדגימות הנכונות, בזמן אמת, בהתאם למה שמנגנים וכיצד מנגנים. כל זאת לכדי יצירת צליל כל כך אמיתי וטבעי ולראשונה - מאוד משכנע.

גם כלי נגינה אחרים נשמעים מציאותיים באמצעות מנוע הסאונד המפורסם Super Articulation 2, וכל הסאונדים מלווים במנועי אפקטים מהשורה הראשונה, כולל יכולות הקלטת אודיו ו-MIDI ושילוב חלק עם תוכנות הקלטה במחשב. ה-Genos קובע כאן רף חדש בכל הקשור ליכולות הפקה וביצועי במה.

לכל אלה מתווספים ביצועי תזמורות עם סאונד עשיר; כלי מיתר, כלי נשיפה ממתכת ועץ, כולל מיפוי אינטואיטיבי של המנעד שלהם למקלדת. כאן, ראויה לציון העובדה שבמקלדת זו הקולות תמיד נכונים כמותית בתלות לאנסמבל המנגן, לא משנה כמה תווים מנוגנים, וימאה הכילה כאן גם ידע מוזיקלי חשוב, הנחוץ לעיבוד נכון ואמיתי כל הרכבים מוזיקליים.

Yamaha תכננה את ה-Genos  עם מנוע עיבוד אות (DSP) מורחב ומשופר, המציע אפקטים ברמה אולפנית מדהימה. ביניהם הדמיות של מעבדי וינטאג' ודוושות אפקטים, מגברי גיטרה ובס - וכולם מנצלים היטב את המסך הרחב והצבעוני, עם תצוגה ריאליסטית המדמה את המעבד הממשי.
נישת האפקטים כוללת גם את טכנולוגית ההדמייה החדישה של ימאה - VCM  - זו הנמצאת בשימוש גם בקונסולות האולפנים הגדולות. באמצעותה ניתן להגיע לסאונד אולפני מקצועי. מריוורב ועד דיסטורשן, מהלזלי (רמקול מסתובב) ועד לקומפרסור - 28 אפקטים ניתנים להשחלה בקלילות ובחופשיות במהלך ההפקה ויצירת תמונת הסאונד.

תחנת עבודה זו מציעה את כל שצריך להפקה. ניתן לחבר מיקרופון קונדנסר לכניסה המציעה מתח פאטום עבורו ואפשר להתחיל להקליט דרך שרשרת עיבוד סאונד אולפנית. ככל שמתקדמים בהוספת תפקידים נפער הפה מעוצמת התוצאה האיכותית והיכולת להעמיד הפקה עתירת כלים וביצועים.

בנוסף, ניתן להוסיף מעבדי שירה וקולות כמו הרמוניות ליווי לשירה במיקרופון, או ווקודר-סינתי ליצירת אופי מיוחד וחדשני.

הגנוס כולל מגוון דפוסי ליווי קצביים (המכונים "סגנונות") במגוון ז'אנרים מוזיקליים שונים. הסגנונות כוללים דפוסים מתוחכמים המעוררים השראה של ממש. צור את הרעיונות, וגנוס יגיב אליהם בהתאם.

עם פוליפוניה של 256 קולות בטוח שאף תו לא יוחמץ, וגישה מיידית ל-1,710 קביעות כלים, 550  סגנונות ליווי, 216 ארפג'יו ו-58 סטים של תופים - תמיד יהיה מקום לעיבוד עם סאונד מאלף. יכולות שמירה בזכרון מאפשרות גישה עתידית לכל הקביעות האהובות של המשתמש, וזו דרך קלה ומהירה לשמור ולשחזר סאונד, קולות, שירים, סגנונות ותבניות נגינה.

Genos תוכנן לכתיבת שירים ולהופעות במה, כך עוצב גם המראה ומבנה הכלי הנקי והמתוכנן נקי ולא עמוס ועדיין מודרני מאוד. ניתן להקליט במהירות את הביצועים כאודיו (WAV) או כקובץ MIDI רגיל (SMF) באמצעות התכונה Quick Recording. לעיבודים מורכבים יותר, Multi Recording מציע סיקוונסר MIDI עם 16 ערוצים ויכולות עבודה בצעדים או בזמן אמת.

את ההקלטות ניתן לאחסן אותה בכונן המובנה או לשמור בזיכרון ה- USB לצורך שיתוף ונייוד. כמו כן יציאת S/PDIF דיגיטלית מאפשרת חיבור אולפני ברמה גבוהה וללא אבדן איכות.

הגנוס מציע 216 ארפג'יו להעשרת הביצועים. קיימים כמה סוגים, כאשר חלקם אלה המבוצעים מסורתית עם כלים כפי שאנו מכירים, בעוד האחרים משחזרים פריטה על גיטרה או הפעלת שלטים שונים בעיקר בעת הופעה חייה.

מקלדת ה-FSX  מציגה אקשן פרימיום. הקלידים עשויים בתהליך מדויק ביותר כדי לאפשר משטח קלידים עמיד ויציב ועדיין אקשן מהיר ועתיד יכולות, כמו אפשרויות המגע/תגובה החדשות למקסימום הבעה וביצועים דינמיים ריאליסטיים.

תכונות ה-Direct Access מעניקה קיצור דרך למגוון רחב של פונקציות בכלי. כל שיש לעשות זה ללחוץ על כפתור כדי להגיע לפרמטר הרלוונטי במסך. נוח מאוד להגעה מהירה לפרמטר או שלט שאתה הכי משתמש או נדרש להפעלה מיידית בעת הופעה חיה.

עוד יכולות ביצוע נהדרת מגיעה מכיוון ה-Multi Pad, איתם ניתן להטריג דפוסי קצב וסיקוונס מלודי או לופים, להעשרה נוספת בעת הופעה. אלה עובדים עם MIDI, אך לא רק - הפאדים מאפשרים ליצור תוכן ייחודי עם דגימת אודיו להפעלה בעת נגינה.

תכונות:

  • מקלדת FSX עם אפטר-טאצ'
  • צג מגע 9 אינצ' TFT VGA LCD
  • נובים ופיידרים ניתנים לעריכה, הכוללים תצוגת פרמטר OLED לכל אחד.
  • פוליפוניה של 256 צלילים בו זמנית המאפשרת לנגן תזמורות שלמות מבלי לוותר על תו בודד.
  • 1,652 צלילים ו58 מערכות תופים וסאונד אפקטים
  • דגימות הפסנתר המתקדמות CFX  ו-C7 של ימאהה
  • Revo! דגימות של מערכות תופים באיכות סטודיו עם דגימת גל round-robin היפר ריאליסטית.
  • כלים ללא מקלדת נשמעים אמינים במיוחד בזכות מנועSuper Articulation 2 
  • Style creator מאפשר לכם ליצור מקצבים משלכם באופן מיידי
  • אפקטים של הרמוניה קולית נשלפים מיד כולל אפקט סינטי ווקודר משנה צלילי סינתיסייזר
  • אפקטים ריוורב, קורוס, DSP, קומפרסור, EQ ואפקטים יעודיים לשירה
  • מיפוי מקצועי של אנסמבל כלי תזמורת לפי טווחי צליל של כלים להעצמת הריאליזם
  • סיקוונסר 16 ערוצים מובנה
  • כניסת מיקרופון XLR קומבו עם כפתור פאנטום +48v
  • כניסת USB לחיבור מכשירים סלולריים
  • כונן עם זיכרון 58gb
  • חיבור אוזניות, מטרונום מובנה, 3 כניסות לפדלים